logo

شماره پشتیبانی :85524-021

سرنوشت نامعلوم بار مسافران پرواز استانبول| مدیر تابان: از ما بلیت نخرید

درحالی پرواز هواپیمایی تابان چهارشنبه شب در فرودگاه امام خمینی به زمین نشسته که بخشی از بار مسافران این پرواز ناپدید شده، پیگیری مسافران در این رابطه بی نتیجه مانده و مدیران تابان به آنها توصیه کرده‌اند که دیگر از این ایرلاین بلیت خریداری نکنند.

95/8/8

شاهین گشت: یکی از مسافران پرواز استانبول-تهران هواپیمایی تابان با یادآوری این‌که هفته گذشته برای سفر به استانبول از هواپیمایی تابان بلیت تهیه کردیم، تصریح کرد:‌ قرار بود شنبه (اول آبان) به سمت ترکیه پرواز کنیم که از آژانس هواپیمایی با ما تماس گرفتند و گفتند هواپیمایی تابان زمان پرواز را یک روز جابجا کرده است.

وی با یادآوری این‌که زمان و تاریخ و شماره پرواز بلیت با اطلاعات روی تابلو و همچنین با زمان واقعی پرواز متفاوت بود، ادامه داد:‌ برای اولین‌بار بود که در پروازهای خارجی از هواپیمایی تابان استفاده می‌کردم و تمام مسافران این شرکت به دلیل یک سری اتفاقات شوکه شدند.

وی با بیان این‌که اولین شماره پرواز ما 6173 ساعت 22:15 دقیقه 22 اکتبر بود، افزود:‌ این در حالی بود که آژانس طرف قرارداد هواپیمایی تابان برای مسافران شماره پرواز بلیت جدید به شماره پرواز 6371 ساعت 21:30 دقیقه 21 اکتبر را ایمیل کرد.

وی با اشاره به این‌که این جابجایی باعث شد تحمیل هزینه‌هایی بابت رزو هتل به مسافران شد، بیان کرد: با تمام دردسرهایی که بود پرواز با کترینگ بی کیفیت انجام و مسافران شب گذشته (چهارشنبه شب) به ایران بازگشتند.

وی با بیان این‌که شماره پرواز برگشت ما 6372 ساعت 22:35 (26 اکتبر) بود، اظهار کرد: همه مسافران بار 30 کیلویی خود را تحویل قسمت بار دادند، تعدادی از مسافران هم کوله‌ و ساک‌های حدود 5 کیلویی همراه خود داشتند که به دلیل نیازهای احتمالی آنها را تحویل ندادند. سوار هواپیما که شدیم ناگهان جت‌وی رو به در هواپیما چسباندند و سرمهماندار پرواز خانم "ج" به همراه آقای "ح" رئیس ایستگاه استانبول تابان به مسافران گفتند که همه ساک و کوله‌های همراه را روی زمین بگذارید چون نمی‌توانید داخل هواپیما ببرید.

وی با یادآوری این‌که سرمهماندار و رئیس ایستگاه هواپیمایی تابان در استانبول به مسافران گفتند خیالتان راحت باشد در فرودگاه امام خمینی (ره) کوله‌ها و ساک‌ها را به همراه بار تحویل می‌دهیم، گفت: حدود ساعت 2 بامداد هواپیما در فرودگاه امام به زمین نشست و مسافران منتظر تحویل بارهای خود بودند،‌اما در کمال تعجب حدود سی تا 40 ساک و کوله مسافران در میان بارها نبود.

این مسافر پرواز تهران-استانبول-تهران هواپیمایی تابان بیان کرد:‌ مسئولان تابان به مسافران گفتند که بروید و سراغ بارهای خود را از شرکت سامان بگیرید، یکی از مسئولان سامان هم بارها نیامده، تابان همیشه همین است و اجازه بدهید نماینده هواپیمایی تابان برای پاسخگویی بیاید. حدود 45 دقیقه طول کشید تا نماینده تابان از طبقه دیگری بیاید. مشکل را با وی مطرح کردیم که گفت: من که استامبول نبودم و رئیس ایستگاه ما در استامبول در فرودگاه نیست و به خانه رفته است.

وی افزود: در نهایت حراست هواپیمایی تابان آمد و به گونه‌ای ما رفتار کردند که انگار کوله ‌ها را خود مسافران در فرودگاه آتاتورک جا گذاشته‌اند و الان از تابان آنها را می‌خواهند.

وی تصریح کرد:‌ نماینده تابان در پاسخ به اعتراض مسافران گفت تابان همین است از این ایرلاین بلیت خریداری نکنید.

وی با بیان این‌که امروز (پنجشنبه) برای پیگیری مشکل مسافران به دفتر هواپیمایی تابان مراجعه کردیم، اظهار کرد:‌سراغ آقای "ا" مسئول بازرگانی را گرفتیم که گفتند امروز روز کاری وی نیست، سراغ مسئول حراست هواپیمایی تابان رفتیم که گفتند "این مسائل هر روز برای ما پیش می‌آید و فقط سرمان را درد می‌آورد، تشریف ببرید."

وی یادآور شد: در نهایت پس از دو روز پیگیری به ما گفتند که شنبه یا بیایید دفتر تابان یا بروید فرودگاه امام خمینی و پیگیر بارهای خود باشید.

منبع: تسنیم

مقالات مرتبط